Friday, February 17, 2012

FRIDAY.

saya baru lepas mkn nasi dgn lauk ayam masak merah yangggggg saya masak sendiri!!!woooooo!
hari ni saya masakkkkkkkkkkkkk, antara perkara yg cool saya buat dalam cuti sem ni Wahahaha.:) alhamdulillah,

saya seorg saja dirumah, makayah kuar bekerja, adik2 pula sekolah.
tgh hari td, gi shopping barang dapur dulu kat carefour, sorang2, xpernah shopping sorg2 , brg dapur plak, beli lah apa segala barang2 yg diperlukan untuk ayam masak merah ni yang saya google kat internet tu hahahaha, then balik , MASAK!
ikut je instructions kt internet tu, dan hentam sendiri pon byk..
then , siap! wuuuu~ excited je, pernah plak masak sendiri, x pernah pon.. setakat menyebok dkat org2 lain yag masak tu ada laa,

ALHAMDULILLAH, jadi pun ayam masak merah, :D

masyaALLAH.

-ulfah-17feb-17.38-

1 comment: